piątek, 27 marca 2015

Owczym pędem

Dawno już przymierzałam się do tych zwierzaków, ale jakoś zabrakło mi odwagi... Teraz nadszedł TEN moment. Wszystko zaczęło się tym, że na jednej z grup fejbukowych CLICK CLICK (tak znów FB :) ) znalazłam ofertę dzianiny idealnej na ciałka. Kupiłam na próbę, wydrukowałam wykrój i maszyna poszła w ruch :)
Najpierw powstała Suzi,



Byłam zachwycona efektem (tak, skromność to moje drugie imię ;) ), więc jeszcze tego samego dnia skroiłam drugą owcę. Ależ sie namęczyłam ze strojem. Najpierw miała być zwiewna sukienka, potem powstały spodnie pumpy, na końcu jednak powstał taki oto zestaw. 







Owiec dostał imię Hubeeeert i mimo, że kocham go miłością wielką wystawiłam go na sprzedaż. Gdyby ktoś miał ochotę na adopcję zapraszam tu HUBEEERT :)

Co mogę napisać o samej dzianinie? Jest boska, delikatnie ciągliwa, nie za gruba, ale też nie cienka. Nie sypie się, świetnie się szyje. Wystarczyła igła do dzianiny i zero marszczeń... Zakochałam się w niej do tego stopnia, że zamówiłam kolejne 5 metrów, które już leżą u mnie w pracowni, więc na 100% powstanie jeszcze kilka takich maskot. :)



4 komentarze:

  1. O boszszsz!!!!! Cudo! Cuuuuuuo. Dlaczego Pani nie pisze dalej bloga. Wspaniałe rzeczy Pani tworzy.
    Www.immamami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O boszszsz!!!!! Cudo! Cuuuuuuo. Dlaczego Pani nie pisze dalej bloga. Wspaniałe rzeczy Pani tworzy.
    Www.immamami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. 25 year old Account Coordinator Fonz Josey, hailing from Westmount enjoys watching movies like "Rise & Fall of ECW, The" and Surfing. Took a trip to Abbey Church of Saint-Savin sur Gartempe and drives a Ferrari 340/375 MM Berlinetta Competizione. Dalej

    OdpowiedzUsuń