piątek, 26 lipca 2013

Pierwsza część zaległości

Na pierwszy ogień idą piórniki :) Miał być jeden, zrobiły się trzy. Nie będę się za bardzo rozpisywać, bo ich nowa właścicielka zrobiła to tak, ze jeszcze mam rumieńce na twarzy ;)

Do poczytania i oglądania zapraszam tu ->  Karmelkowo

Powstała też poducha. Zadanie w drugim etapie Letniej Akademii Szycia


Miała składać się z co najmniej 2 materiałów oraz dodatku pasmanteryjnego. Wybrałam koronkę :) Miała też być wiązana na troczki. Trochę zabawy z nimi było, ale proszę bardzo - są i troczki :)

Pojawił się też ptaszek z Angry Birds. Decyzja o uszyciu powstała nagle, zupelnie nie wiem skąd mi pomysł przyszedł do głowy. Kilka chwil później zabawka była gotowa :) Idealnie leży w rączkach mojej najmłodszej córy, która się z nim nie rozstaje :)


Skoro już o najmłodszej mowa... Ma Ewutek mój sukienkę, idealną na lato. Niestety ramiączka w niej były jakieś trefne. Spadały cały czas, sukienka przez to również. Niewiele myśląc uciełam ramiączka i wszyłam ozdobną gumkę. Nie zrobiłam niestety zdjęcia przed, za to po przeróbce góra sukienki prezentuje się tak :)



cdn ;)

1 komentarz:

  1. Za każdym razem Cię podziwiam. Poduszka jest cudna, podobają mi sie te materiały. A sukienusia, tzn Ewusia - urocza :)

    OdpowiedzUsuń